Vertrouwenscontactpersoon

Bredase Rugby Club wil alle leden laten genieten van rugby. Enthousiasme, ontspanning en plezier zijn daarbij belangrijk.

Maar soms gaat het mis. Voel jij je niet meer thuis op de club, door (sexuele) intimidatie, racisme, agressie of pesten? Kun je dat gevoel niet kwijt bij je trainer of coach?

Dan is de vertrouwenscontactpersoon er. Wij zijn Maartje Heemskerk en Jeroen Vos. Als vertrouwenscontactpersonen hebben wij een luisterend oor. Daarna kunnen we bespreken hoe iets kan worden aangepakt. Onze gesprekken zijn vertrouwelijk!

Voel je je niet fijn? Blijf er niet mee zitten! Mail naar vertrouwenspersoon@bredaserugbyclub.nl, bel 06-1234567 of spreek een van ons aan.

Wil je graag met iemand anders praten? Klik dan hier voor de vertrouwenscontactpersoon van Rugby Nederland. Je kunt ook terecht bij het Centrum Veilige Sport Nederland. Dit is een algemene plek waar je vertrouwelijk kan bespreken wat je overkomen is en bekijken/overleggen welke vervolgstap je zou kunnen zetten.